با پیگیری مدیریت محترم دبستان عینک های آموزشی VR از خارج از کشور توسط مدرسه خریداری و بالاخره به دستمان رسید. امروز در جلسه انجمن اولیا و مربیان این عینک ها رونمایی شد و به زودی پس از آموزش دیدن معلمان محترم در تدریس ایشان به عنوان ابزار کمک آموزشی جهت عینی شدن و جذابیت بخشیدن به مفاهیم آموزشی و تفهیم بهتر مطالب از آن استفاده خواهد شد.


دیدگاههای بازدیدکنندگان
عالی
849 روز پیش ارسال پاسخبسیار هم عالی
803 روز پیش ارسال پاسخبسیار عالی
792 روز پیش ارسال پاسخخیلی خوب
780 روز پیش ارسال پاسخخیلی باحاله . عالییی
496 روز پیش ارسال پاسخخیلی خوب
476 روز پیش ارسال پاسخعاللللللی بود
397 روز پیش ارسال پاسخعالی
220 روز پیش ارسال پاسخ